TÁSKA: Dolgok amik nem hiányozhatnak egy női táskából

Biztosan mindenki tapasztalt már olyat, amikor hirtelen égető szüksége lett valami olyan dologra ami éppen nem volt nála és barátai/ barátnői sem tudták kisegíteni vele. Velem ez rengetegszer előfordult, mire kitapasztaltam, hogy mik azok a tárgyak amik nélkül nem szabad elindulnom otthonról. Ebben a bejegyzésben megosztom veletek ezt a néhány apróságot, ami könnyen elfér egy táskában és biztosan nagyon nagy hásznát venné mindenki.

1. Kézfertőtlenítő
Az kis kiszerelésű kézfertőtlenítők nagyon nagyon hasznosak tudnak lenni az iskolában, munkában vagy esetleg egy kiránduláson, hiszen a nyilvános mosdókat és toaletteket mindennek nevezném csak nem higiénikusnak (tisztelet a kivételnek) szóval szerintem ez kötelező darab egy táskába. Az enyémben jelenleg a Dettol antibakteriális kézfertőtlenítő gél található. 

2. Kézkrém
Ha a ti kezetek is olyan gyorsan kiszárad mint az enyém akkor nektek is nagyon nagyon szükségetek van egy kézkrémre a táskátokban amit csak úgy előkaphattok bármikor ha kiszárad a kezetek. Krém választásnál viszont szerintem nagyon fontos szempont az, hogy az adott terméket mennyi idő alatt szívja be a bőr. Én például nagyon sokszor óra alatt kenem be a kezemet, amikor igen nagy a veszélye annak hogy a füzeteimet is összekrémezem. Pont emiatt nekem olyan krém van a táskámba ami nagyon gyorsan beszívódik a bőrömbe. Ez a termék pedig a Treaclemoon - Marsh Mallow Heaven kézkrém.
3. Kompakt fésű
Azt hiszem ez az a dolog ami tényleg nem hiányozhat egy női táskából sem főleg ha olyan csík egyenes könnyen kocósodó hajatok van mint nekem. Nagyon nagyon jól jött nekem ez a kis fésű, a benne található tükör pedig már csak hab a tortán. Nekem egy sima Rossmannos For Your Beauty fésűm van.



4. Mini patika
Egy kis neszeszerke tele mindenféle gyógyszerrel és dologgal ami kellhet. Nekem is van egy ilyen kis neszeszerem amiben mindig tartok: fájdalom csillapítót, göcs oldót, torok fertőtlenítőt, sebtapaszt, gemkapcsot, biztostűt, hullámcsatot, mini fogkefét és fogkrémet és ehhez hasonlókat. Tudom egy kicsit túlzásnak tűnik de higgyétek el, nem az és elég hozzá egy nagyon pici kis neszeszer is, ami nem foglal el sok helyet. 

5. Kellékek a nehéz napokra
Ez az a dolog amit szerintem senkinek nem kell magyaráznom hogy mit jelent. Ezeket a dolgokat szintén a kis neszeszeremben tartom. Természetesen mindig van nálam egy-két plusz darab mindenből hogy kisegíthessem a barátnőimet is.


Remélem tudtam egy kicsit segíteni nektek ezzel a bejegyzéssel, de kíváncsi vagyok arra, hogy nektek mik azok a dolgok, amiket mindig tartotok a táskátokban, szóval ha szeretnétek írjátok meg nekem kommentben. Sziasztok! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések