Készülj a Karácsonyra! Ajándékötletek fiúknak

Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit a karácsonyi ajándék ötletes bejegyzésem másik részében amiben fiúknak kigondolt ajándékokat fogok mutatni nektek. Ha még nem olvastátok volna mindenképpen kattintsatok a lányoknak szóló ötletes bejegyzésemre is. 

Elsőként is egy elég basic ajándék de attól még igenis jó ajándék valamilyen parfüm. Én most egy Police ICON parfümöt mutatok nektek aminek mostanában nagyon szeretem az illatát és még a kis üvegcséje is ilyen kis különleges, ha jól tudom sas formát öltött. Viszont a parfüm választás igen nehéz dolog szóval ha van az ajándékozott fiúnak valamilyen régóta használt illata amiről tudtok, akkor érdemes egy olyan beszerezni.

Olvasni kedvelőknek mindig nagyon jó ajándék egy új könyve vagy esetleg egy általa már olvasott könyv folytatása, vagy ha esetleg az Apukád, tesód, barátod odavan egy híres személyért akkor egy önéletrajzi könyv is megteszi mint például Lionel Messi önéletrajzi könyve. 


Youtuber rajongó fiúk biztosan nagyon örülnének egy olyan pólónak amin kedvenc youtuberük vagy annak logója látható, vagy ha esetleg a srác kezdő youtuber akkor szintén nagyon jó lehet egy "Így lettem youtuber" című könyv amely több kötetben is kapható és különböző híres magyar videósokkal találhatóak benne interjúk.



Nem tudom ti hogy vagytok vele de az én fiú ismerőseim folyamatosan igen rövid idő alatt pusztítják a fülhallgatókat szóval én mindenképpen ajánlok a hozzájuk hasonlóaknak egy új fülhallgatót.


Remélem tudtam egy kicsit segíteni nektek ezzel a bejegyzéssel, ha tetszett kövessétek a blogomat illetve megtaláltok instagramon és twitteren is. Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések