Aktuális kedvenc: Lovely K Lips matt folyékony rúzsok

Az utóbbi időben hatalmas népszerűségnek örvendenek a matt folyékony rúzsok, ami jó hír a matt ajkak rajongóiknak, hiszen ez azt jelenti, hogy a méregdrága  nagyon márkás fajták mellett egyre több drogériás, elérhető árú ajak termék az életünkben. Nem titok, hogy a termék amit ma hoztam nektek a Kylie Jenner által létrehozott Kylie Cosmetics forgalmazásában álló Kylie Lip Kitektől inspirálva lett megalkotva a Lovely K Lips névén. Ez a termék egyértelműen a legjobb drogériás matt folyékony rúzsok közé tartozik.

Kezdetben 5, ma már 7 árnyalatban kapható (Neutral Beauty, Sweety, Pink Poisen, Lovely Lips, Milky Brown, Candy Shop, Magic Dessert) Lovely K Lipsek egy egyszerű papírdobozba csomagolva kaphatóak. A csomagolás nagyon hasonlít az eredeti Kylie Lip Kitekre mind mintázatában, mind megjelenésében. A kis csomagban a folyékony rúzs mellett lapul egy hozzá színben tökéletesen passzoló ajakkontú ceruza, ami nagyon hasznos, mert nem kell a rúzshoz passzoló ceruzát keresnünk. Ennek a duónak hála a végeredmény a tökéletes matt ajak. 

Az 5 eredeti árnyalat


A folyékony rúzsok könnyedek és krémesek, a színük gyönyörű. Néhány dologban azonban még lenne hova fejleszteni a terméket. Nekem személy szerint néhány árnyalat nagyon kiszárítja az ajkaimat és a tartósságukkal sem vagyok teljesen elégedett. Egy másik hátrány amit tapasztaltam az, hogy elég hamar kenődik de lehet, hogy ez csak az én kis rigolyám.

A nemrég megjelent 2 új árnyalat
Összességében a pici hibája ellenére szerintem csodálatos termékekről van szó amelyek közül néhány árnyalat kötelező darab. A 7 árnyalat közül mindenki megtalálja a neki legjobban tetsző darabot. Nekem a Lovely Lips, a Pink Poisen, a Neutral Beauty és a Milky Brown van meg, de nagyon remélem, hogy a gyártók nem állnak le és megörvendeztetnek minket további színekkel is! A szettek ára 1499 forint, ami szerintem abszolút nem drága egy ilyen jó termékért.
Mindenképpen próbáljátok ki!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések