Summer Bucket List - Dolgok amiket a nyáron csinálni szeretnék

Egy Pinterest kép által inspirálva alkottam meg a saját "Nyári Bakancslistámat" amire összegyűjtöttem 10 olyan dolgot amit mindenképpen szeretnék véghez vinni a nyáron. Néhány ötletet az eredeti képről választottam, hiszen rengeteg nagyon jó dolog volt rajta, amit jó lenne megvalósítani. Ezek mellé igyekeztem minél tartalmasabb szórakozásokat választani, amiknek a megvalósításáról szintén beszámolok majd. Kezdjük is!
1. Piknikezés
2. Hajózás a Balatonon 
3. Levendulázás Tihanyban
4. Túrázás legalább 3 magyar hegyen
5. Felfedezni 5 várost ahol eddig nem jártam
6. Befejezni 3 sorozatot
7. Mozis este barátnőkkel
8. Elolvasni 5 könyvet
9. Fesztiválozni
10. Budapesti kirándulás

Remélem tetszik nektek a lista és ti is elkészítitek a sajátotokat, vagy kipipálhatjátok akár az enyémet is. Csodálatos nyarat kívánok mindenkinek, hamarosan újra jelentkezem. Sziasztok!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések