TESZTELVE: Viszkok Fruzsi kedvencei neszeszer

Nem is olyan régen megjelent a híres magyar youtuber, Viszkok Fruzsi és a Rossmann üzletlánc összefogásából a Viszkok Fruzsi kedvencei neszeszer amely a youtuber 5 kedvenc termékét tartalmazza.  Mivel a termékek nagy részét én sem ismertem, nagyon izgatottan vártam hogy megjelenjen és én is kipróbálhassam.

A külsejével meg vagyok elégedve habár a képek és videók alapján azt gondoltam a neszeszer maga egy kicsit nagyobb, több helyet foglal el.
A neszeszer ebben a formában 3500 forintba került amit én az 5 termékért és ezért a kis neszeszerért abszolút nem sokalltam, viszont nagyon nagyon kíváncsi voltam arra, hogy ha külön külön szerezném be a termékeket akkor mennyibe kerülnének. 
Összességében az öt termék 4850 forintba kerülne ha mindent külön szeretnénk megvásárolni. Ebben az árban nincs benne maga a neszeszer, hiszen annak az ára ismeretlen, szóval szerintem kijelenthetjük, hogy ár szempontjából nagyon is megéri így megvásárolni.



Nézzük a termékeket!
1. Lovely K Lips matt folyékony rúzs és ajakkontúr ceruza
Nekem mindenképpen ez a termék tetszett a legjobban, mert végre találtam egy olyan ajakterméket, aminek a színei csodálatosak, megfelelően tartós, könnyű használni és száradás közben nem szárítja ki az ajkaimat. Ez a termék 3 különböző árnyalatban található meg a neszeszerben, mégpedig a Sweety a Lovely Lips és a Pink Poisen árnyalatban. Az én neszeszeremben a Pink Poisen árnyalat volt, ami annyira megtetszett hogy beszereztem a Lovely Lips árnyalatot is illetve a Milky Brown és a Neutral Beauty árnyalatot is amiket a neszeszerekben nem lehetett megtalálni.


2. Essence Lash Princess volume szempillaspirál
Igazi kiválóság elérhető áron. Érdekes kialakítású keféjének köszönhetően a szempilla sorunk minden részére elér. Azt hiszem ha lenne tökéletes szempillaspirál verseny, ez a termék mindenképpen erős versenytárs lenne. Csodálatos és extrém hosszú pillákat varázsol, a legjobb pedig az, hogy egyáltalán nem kell sokat feltennünk ehhez az eredményhez. Egyetlen réteg is elég a tökéletes eredményhez így a spirál igen sokáig tart, még minden napos használat esetén is.


3. Rival de Loop Young ajakbalzsam
Ez a termék is 2 féle verzióban található meg a neszeszerben, az epres és a rágógumis verzióban. Ezek közül nekem mindkettő megvan, mindkettőnek csodálatos az illata illetve szép ápolttá és puhává varázsolja a legkiszáradtabb ajkakat is. Szuper! 


4. Lovely Classic Nude szemhéjpúder paletta
Ennek a választásnak nem igazán örültem, habár ez abszolút nem a termék hibája, hiszen én szemüveges révén nem igazán szoktam a szemhéjamat festeni. Ezt a terméket nem is próbáltam ki, de ajándéknak viszont tökéletes volt egyik barátnőm számára.


5. For your beauty kompakt fésű
Az abszolút jó választás. Ennek a terméknek különösen örültem, mert már amúgy is nagyon gondolkodtam egy ilyen beszerzésén. Bele is tettem az iskola táskámba és nagyon nagy hasznát veszem a fésűnek és a benne található kis tükörnek is nap mint nap.


Összességében nagyon nagyon elégedett vagyok a neszeszerrel, szerintem sikerült szuper termékeket beleválogatni. Köszönjük Fruzsinak és a Rossmannak ennek a fantasztikus neszeszernek a létrehozását és reméljük ez nem az utolsó ilyen összeállítás!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések