Készülj a Karácsonyra! Ajándékötletek lányoknak

Sziasztok!
Én már nagyon nagyon vártam, hogy újra elérkezzünk az évnek ehhez a részéhez, amikor is újra aktuálissá válnak a karácsonyi témájú képek, videók, bejegyzések. Ebben a posztban csak olyan ötleteket mutatok nektek amiket kifejezetten lányoknak válogattam össze, a következő bejegyzésemben pedig külön kitérek a fiúkra is! Kezdjünk is bele!

A hideg ellen védekezve egy tökéletes karácsonyi ajándék lehet bármilyen krézkrém vagy hidratáló krém mint például az essence nem régen megjelent kézkrém szettje amelyben 3 féle nagyon kellemes illatú, abszolút táska barát kiszerelésű kis termék található, ami tökéletes ajándék az olyan ismerősöknek akiről tudod, hogy gyorsan kiszárad a keze és folyton krémezi magát!


Szintén tökéletes krém lehet az essence Winter Glow terméke.


Szintén a smink őrültekre gondolva mutatom meg nektek a NYX városok által inspirált kis szettjeit. Ha kinyitjuk a kis könyvre emlékeztető terméket belül találhatunk egy Soft Matte Lip Cream-et, 4 különböző színű szemhéj púdert, egy pirosítót és végül egy highlightert. Ez a szett szerintem nagyon praktikus könnyen hordozható tökéletes kis ajándék.



Már-már örök klasszikusnak számít bármilyen aranyos kis bögre amivel szerintem nem lehet mellé nyúlni akár fiúról akár lányról van szó. Ez egy igencsak univerzális ajándék ami szerintem nagyon hasznos és mindig beválik.



Ha kistestvérekről vagy kisebb unokatesókról van szó nagyon aranyos ajándék lehet bármilyen kis plüss vagy alvós állatka, mint például ez a kis koala maci aminek igazából még én is örülnék.



Mindig gyönyörű és nagy örömet kiváltó ajándék valamilyen ékszer mint például ez a gyönyörű Pandora hullócsillag nyaklánc. Igaz egy picit magasabb árkategória, de a siker garantált!



Remélem tudtam nektek egy kicsit segíteni ezzel a bejegyzéssel, ha tetszett mindenképpen kövessétek be a blogomat illetve az instagram és a twitter oldalamat. Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!!!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések