HAUL - Oriflame csomag 1,5 nap alatt!!!

Biztosan mindannyian ismeritek azt az érzést, amikor a hőn áhított csomagotok csak hosszú, szenvedéssel teli hetekkel később érkezik meg a kezetekbe. Én is rengetegszer futottam már bele ebbe a helyzetbe, na de nem ezúttal.
Soha életemben nem volt még olyan szerencsém, hogy megrendeltem csütörtök este egy Oriflame csomagot, szombat reggel pedig már a postai értesítésre ébredtem. Gondolom mondanom sem kell, hogy nagyon boldog voltam és az első dolgom az volt, hogy elmenjek érte még délelőtt. Nem egészen 1,5 nap telt el a rendelés óta, szerintem ezt fel is jegyzem valahova, mint rekord.
Nem rendeltem olyan nagyon sok mindent, hiszen az elfogyó dolgaimat folyamatosan szoktam pótolni, mégis arra gondoltam, hogy egy kis videóban megmutatom nektek, hogy miket is szereztem be, és ha esetleg úgy adódik véleményezni is fogom őket valamikor még a nyáron.


Kattints a videóra és kezdhetjük is!



Köszönöm szépen, hogy ma is velem tartottatok, ha tetszett mindenképpen nézzétek meg a többi bejegyzésemet is, vagy kövesettek instagramon ( @lexiwiththeworld ), twitteren ( @lexiwtheworld ). Hamarosan újra jelentkezem addig is csodás nyarat mindenkinek!
-Lexi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések