TÚRÁZTAM! - Országos Kéktúra

A sportolás az életünk része és szükséges az egészséges életmódhoz. Nem mondanám magam hatalmas sport rajongónak, de van amiért érdemes órákon át keményen megdolgoztatnunk az izmainkat. A túrázást is a "Bőven megéri" kategóriába sorolom, hiszem a hegyek teteje által nyújtott kilátás, lélezet elállító és nem fogható semmihez, viszont ezt csak úgy tapasztalhatod meg ha felkapod azt a túra cipőt és neki vágsz a rengetegnek. 
Ezt tettem én is néhány héttel ezelőtt és neki vágtunk egy barátnőmmel az eredetileg 10 kilóméteresre tervezett Országos Kéktúra egyik szakaszának..Amiből aztán a nem túl fejlett tájékozódási képességünknek köszönhetőnek 18 kilóméter lett, de hát üsse kő.
Meglátogattuk a Bujdosók lépcsőjét, a Kisfaludy forrást, a Ranolder keresztet és a Rózsakövet. 















A kirándulás alatt igyekeztem dokumentálni az eseményeket és ez azért többé-kevésbé sikerült is. Készítettem róla egy videót is amit Youtube-on meg is nézhettek. 

Köszönöm szépen, hogy ma is velem tartottatok, várlak titeket legközelebb is, addig pedig kövessetek instagramon ( @lexiwiththeworld ) vagy twitteren ( @lexiwtheworld ) és iratkozzatok fel a Youtube csatornámra. Hamarosan újra jelentkezem, addig is csodás nyarat mindenkinek!
-Lexi



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések